Merhaba anneler aranızda plasenta previa yanı bebeğin esi asagida olan varmi suan 17 haftalığım doktorum yukarı çıkacak gibi duruyor dedi 20 haftayı bekleyelim dedi aranızda böyle olupda doğumu sorunsuz geçen oldumu yada asagida olup sonra yukarı çıkan oldumu biraz arastirdim doğum icin tehlikeli olabilir diyorlar canım sıkkın lütfen böyle olanlar yazsin 🙏