Ben bi Bingöllü olarak yazıyorum Bingöl evet hastane bakımından önereceğim biyer değil ama daha beter yerler var ben Tunceli’de yaşıyorum eşim polis burda bir tane devlet hastanesinden başka hastane yok Bingöl’de en azından bir özel var kötüde olsa burda oda yok yani korkmayın beterin beteri var önyargıyla gelmeyin demem oki doğunun çoğu şehrinden gelişmiş bi durumda büyük şehir değil beklentileriniz çok olmasın kızları hakkında yazdklrunı gördüm yok desem yalan olur bazı kızları öyle ama hepsi değil beş parmağın beşide bir değil herkese karşı önyargılı olmayın ama tabiki eşinize sahip çıkın hbirşey tek taraflı değildir asker polise karşı biraz hevesleri çok ama evli olanlara değil çok gördüm kendni bekar tanıtıp burdaki kızlrla gönül eğlendirenleri