Canım bende bingöldeyim. Kadın doğum hastanesine gitmedim hiç.1 tane özel hastane var fakat mecburen gidiyoruz hastane cok kötü ama doktorlar iyi.2 tane doktor var 1 kadın 1 erkek. Cok yoğun olduğu için ilgilenemiyorlar pek anladığım kadarıyla çünkü sen sorduğun zaman cevap veriyorlar şöyle beslen filan diye öneri de bulunmuyorlar. Ama dediğim gibi doktorlar donanımlı. Ben gidebilirsem elazığda doğum yapmak isterim yetişemezsin mecburen burda.