Arkadaşlar merhabalar, yeni hissetmeye başladığımız zaman tam olarak hangi kısımda hissedilir. Az önce bi yorum okudum göbek deliğinin 2 parmak altında hissedilmeye başlanır yzıyordu . Bende bazen göbek üstündede sanki böyle hafif kıpırdama oluyordu his oluyordu diyim.
Acaba psikolojik olarak mı his duyuyorum yoksa. Normal mi , göbekte nabız değil onun yerini tam hissediyorum