Merhaba arkadaşlar 5 haftalık hamileyim iki gün önce doktora gitti ve gebelik kesemin şeklinin düzgün olmadığını söyledi ve lekelenmelerim de var bunun için progesteron kullanıyorum kese şekli bozuk olup sonradan düzelen yada doğum yaptığında bir problem yaşayan var mı yazarsanız çok sevinirim