Defnem0106 Kızlar sürekli elim kolum uyusuyo karincalasiyo ağrıyo varmı yasayan doktora falan danistinizmi ?
Dilan9280 Defnem0106 benimde genelde otururken ayaklarım cok uyuşur neden bilmiyorum hic danışmadım da ve ilk defa yaşıyorum bukadar uyuşukluk ve diken diken oluyor hemen
Sultanali Defnem0106 30+2 doktoruma dedim uyku esnasında genelde oluyor bende yada sabit çok telefonla oynarsam oluyor doktorda uykudayken üstüne yatma olayın olabilir normal şeyler magnezyuma devam et dedi canım
BusraUras Defnem0106 karpel tünel sendromu diyorlar buna hamilelikte çok sık rastlanan bir durummuş. Doktorunuza danışın vitamin takviyesi yapsın size. Magnezyum iyi geliyormuş. Ama doktorunuza danışmadan kullanmayın.
Defnem0106 Sultanali ben kullanmyrm magnezyum ne verdi sana uykudaykende oluyo gün içindeyken de oluyo ya sürekli benim
Sultanali Defnem0106 bana suya katılandan verdi eczane sabah akşam 1 tane dedi doktorum akşamları alman yeterli demişti bende akşamları alıyorum sadce
BusraUras Defnem0106 bende de balık yağı d vitamini demir hapı var kullandıklarım. Magnezyumu şimdi ekledik.