Hellobaby1 Kızlar bir anda başım döndü gözümün önü karardı bayılacak gibi oldum sonra aniden kustum. Bebekten de ses yok. Normal mi böyle olan var mı
Babyyyymother Hellobaby1 önce sakin olmaya çalış birseyler yiyip soluna yatarak bebegin hareketlerine bak bir süre. Doktoruna ulaşma imkanin varsa da ara yada mesaj at.Birde tansiyonunu ölç .Nefes alıp ver sakin olmaya çalış olur mu birsey yoktur hersy normaldir inşallah 🙏
Hellobaby1 Rjn5656 inşallah uygulamada bıgün gebelik zehirlenmesi olabilir bu haftalarda demiş ondan korkuyorum
Babyyyymother Hellobaby1 insallah hareket edecektir ara ara bana da oluyor hala bulanti o yüzden sakin kalıp paniklememen en iyisi.Ama muhakkak tansiyonunu ölç ve doktorunla paylaş yada yakin bir hastane en kötü saglik ocagina git olur mu