Selam kızlar biz bugün 12+5 iz 🤗 aslında dün doktora ikili test için gittim giderken 11+4 tüm ultrasonda 12+4 çıktı 😅 ilk zamanlar hep geriye atıyordu geç döllenme demişti doktor şşmdi bir hafta ileriye attı anlamadım. Nasıl gidiyor hamilelik? Cinsiyetimizde daha belli olmadı bizim 🥲 devlette söylemiyorlar. Kan sonucum çıktıktan sonra eşimle özele gitcez cinsiyet için 🤗🤗🐣🐣