seymatpl Arkadaşlar merhaba. 7 haftalık hamileyim. Mide bulantım 3-4 gündür o kadar şiddetlendi ki bir de kusmada başladı. Kaç gündür yaşayan bir ölü gibiyim. Kontrole gittik doktor serum verdi evde takıldım serumu 1 gün boyunca çok iyiydim. Serumun etkisi geçmeye başladı mide bulantım kendini hissettiriyor. Hamilelikte serum takmak bebeğe zarar verir mi? Tecrübesi olanlar paylaşırsa sevinirim. Bir de siz mide bulantısıyla nasıl başa çıkıyorsunuz?
bebisim-_00 seymatpl bugünlerde geçiyor canım 19 haftalık hamileyim bende öyle çok bulantım tiksintim kusmam vardı geçeceğini düşünerek motive ol yaklaşık 10 haftadan sonra falan azalıp geçiyor
Demojna seymatpl serumların içinde fizyolojik sıvı ve bulantı ilacı var, korkmayın bebeğe zararı yok, ben de çok aldım bulantı ilacı ve serum, inşallah çok uzamadan biter. Benim 16-17.haftada bitmişti
Kbracan seymatpl benim de 6. Haftada bi başladı şu an 14. Haftadayım 5 kilo verdim hiç bişey durmuyo midem de şuan tek çarem hastaneye yatıp serum yicek mişim doktorumun tek tavsiyesi bu oldu Allahım yardımcın olsun zor ama inşallah geçecek 🤲🏻
ilknurr20 seymatpl ben 13. haftamdayım şuan hayla başa cıkabilmis degilim ama prilam çok iyi geliyor doktorundan onu isteyebilirsin miden yine bulanıyor ama en azından kusmuyorsun ben su icsem bile çıkarıyordum prilamla ayakta kaliyorum atmadigim gunler ben bende degilim diyebilirim serumunda bi zararı yok canım aksine sen beslenemedigin icin bebek serum takviyesiyle o acigi kapatiyor ama fazla serumda taktirma tuzlu şeyler yemeye calis biliyorum cok zor ama dene bi allah yardımcın olsun insallah
HilalB12 Allah yardımcın olsun canım gerçekten çok zor 5. Haftamda başladı 13 haftalık oldum hala devam ediyo bulantım öyle başa çıkılıcak bişey değil maalesef ama priliam biraz daha azaltıyor kusmanı onu öneririm ve arada serum takviyesi alırsın ben bu şekilde ilerliyorum
ilknurr20 HilalB12 aynı haftadayız sayfanıza baktim sizde çok zorlanıyorsunuz sanırım allah yardımcımız olsun 👍
HilalB12 ilknurr20 bulantı baya yordu tek yendiğim şey yoğurt çorbası ve taze fasülye 🤦🏼♀️ Bugünlerin artık geçmesi ümidiyle… senin nasıl gidiyo 😊
[silindi] Çok serum ve bulantı ilacı kullandım şimdi 31 haftadayım hala arada kusuyorum. Serumun bir zararı yok. İlaç da alabilirsiniz. Sersefil olmaktansa ilaçlarla iyi olun bebeğe daha faydalı bence
ilknurr20 HilalB12 bende domates yiyebiliyorum hapa devam atmadıgım günlerim burnumdan gelmeyede devam bi an önce gecmesini ümid ediyorum ☺