Heyecanlianneee en az 200 gram mecburiyeti diye birşey mi var ? benim bebek 34 den sonra hep haftada 150 gram alıyor ama doktor az daha fazla almalı demiyor minyon bir bebek diyor besleme damarların da sıkıntı da yok ama işte bünyeden fark edebiliyor yani her insanın bebeği haftalık farklı kilo alıyor önemli olan gelişiminde sıkıntı olup olmaması