Merhaba arkadaşlar 14 haftalık gebeyim sadece ilk haftalarinda bir iki hafta iştahım açıldı aşerdim. Ama o zamandan bu yana hele hele bu son günlerde ne aşerme ne mide bulantısı hiç bir şey yaşamadım hamileliğim boyunca bir kere mide bulantım olmadı bebeğim için herşey Yolunda mi diye korkuyorum. Sizce bu normal mi. @