gamzeyaren Kasik bel ve kalca cok agrim var yatarken saga sola donmekte cok zorluk cekiyorum yatsktan kalkinca yuruyemiom her yerim tutulmus sanki n yapmaliyim sizede ogle oluyomu 28.3 hafta hamisim
Liladrian gamzeyaren Çok normal bu tarz ağrıların başladığı haftalardasınız. Hanımefendinin dediği gibi sırtınıza, belinize, ayaklarınızın altına yastık koyarsanız rahatlayabilirsiniz. Anneliğin acı tatlı taraflarına giriş yapmış bulunuyorsunuz ☺️
Ilahe Canim Yastik koy Beline yatarken iyi gelicek rahatlayacaksin ani haraketler yapma bide sakin olmaya caliw 🙂 stresli olandada baya oluyor