YelizYildirim Adete 4 gün var. Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Bu ay da olmadı sanırım. Herşey nasip kısmet 🤭
ilkgebelik123-_ YelizYildirim canım bende adetten 5 gün önce yaptım erken gebelik testi çıkmadı hatta çöpten alıp ertesi gün bile baktım bir umut sonra adetten 1 gün önce kaset test yaptım hayalet çizgi vardı hatta varla yok arası kan verdim 18 çıktı sonuç geç döllenme olmuş İnşallah hamilesindir🙏🙏🙏
okunmusciklet YelizYildirim bende 5 gün önce yaptım negatifdi hatta o sinirle evde ki koltukları falan yer değiştirmiştim sonra adetim 4 gün gecikince normal test yaptım pozitif çıktı inşallah sizinde öyle olur 🙏🏻
Zeyneptuba YelizYildirim adet günü tekrar yapın gebelik testi. Adet gününüz ne zaman benim pazartesi p gün yaparım bende. Erken gebelik testi yaptım çıkmadı
MinikMucizeninAnnesi Erken gebelik testi maalesef herkeste aynı sonuç vermiyor. Erken gebelik testini regl günüm yaptım negatif çıkmıştı 3gün geçince kaset test yaptım pozitif çıktı reglin geçmeden ümidini kesme,geç döllenme olabilir 🤷🏻♀️
YelizYildirim okunmusciklet umarım yaa 🙏🏻 İnan bi umut sürekli bahane üretiyorum kendime. Bunda çıkmadı gecikince çıkar inşallah
Bfduam okunmusciklet sinirle temizliğe fayda oluyor ancak desenize o tek çizgiler:) benimde tersine iş yapasım gelmiyor görünce çöpe firlatıyorum:)
okunmusciklet YelizYildirim inşallah çıkar çıkmazsada yöntemini metodunu değiştir kuzum daha sık ilişkiye girin mümkünse 2 güne bir gibi canını sıkma elbette olur olucak❤️
Hilalayzz Ben adetime 3 gün kala ergen gebelik testi yaptım çıkmadı ertesi gün normal testlerden aldım yaptım çok silik bir çizgi çıkmıştı 3 haftalık mış 🥰
YelizYildirim Hilalayzz bakalım artık bekliyorum bende adet günümü. Gecikme olurda yaparım yine test.
okunmusciklet Bfduam bende çöpe fırlatıyordum canım o sinirle zaten 😅 sonrada öfkemi atmak için evi kırklıyordum 🤣