Endişe stres bunlar önüne geçemiyoruz maalesef oluyor benim de ilk gebeliğim düşüktü kürtaj olmuştum su an 8+3 üm 7+5 te kalp atışı için gittim doktora gideceğim gün sabaha kadar uyuyamadım. Bol bol inşirah süresi oku ayetel kürsi oku kendini rahatlat. Stresi tamamen engelleyemiyoruz ama azaltmak lazım bebeğimiz için bu gerekli. Herşey çok güzel olacak öyle düşün