Ftm_08_61 hayır canım alttan muane olmanın bir zararı yok, ben tüp bebek yaptırdım 2 aylık olana kadar hep alttan bakıldı sonra 13 haftada plasenta aşağıya düşmüştü kanamam olmuştu doktor yeniden alttan baktı bir sıkıntı olmadı içini ferah tut geçmiş olsun