Ben ilk hamileliğimde spinal sezeryan oldum 41 hafta olmasına rağmen gelmeyince🙈 hiç korkmayın dünyanın en güzel duygusu bende çok korkuyorumdum spinalden dahada korkuyordum ama iyiki spinal olmuş doğar doğmaz hemen kucağına almak o anı normal doğum gibi ama hiç acı çekmeden hissetmek çok güzel😊 evet bikaç saat sonrasında biraz ağrı oluyor ama geçiyor canınız çokta yansa tavsiye olarak sezeryandan sonra bol bol dik durarak yürüyün hemen toparlanırsınız😊 hiç korkmayın çooook güzel bir duygu💜