Zynp30 Merhaba arkadaşlar bu benim 2. Gebeliğim ilk doğumum normal oldu ama bunu sezeryan düşünüyorm. Doktor gelişim olarak 1 buçuk hafta önde dedi bu doğumu etkiler mi şuan 34 haftaligim yani erken sancilanma gibi bı durum olur mu