Birtanemm Bende bahsettiklerinden biriyim. İlk gebeliğim ve ikili tarama testinde risk çıktığı için dörtlü olana yönlendirildim. Dörtlüde de risk çıktı. Ben gönlümü ferah tuttum başka ekstradan hiçbir test yaptırmadım. Ama insan ister istemez üzülüp kafasına takıyormuş. Detaylıya girince hiçbir sorun olmadığını söyledi doktor. Bir daha gebe kalırsam Allah’ın izniyle sadece detaylıya giderim. Benden de sana tavsiye.