Ogretmenim7 Günaydın kızlar.Burada herkes kız olacak demişti bebişimiz erkekmiş🙈rüyalarım çıktı😂Hep kızlarla büyüdüm gördüm birazda korkmuyor değilim umarım çocuguma iyi bir anne olurum♥️Yazmak istedim size
Mucizemm0101 Ogretmenim7 kaç haftalıksın şuan canım ben 12+2 yim birazdan doktora gidicez ama cinsiyet için erken bence 🙈
Mersin33kader Öncelike rabbim bağışlasın gözün aydın daha önce doktora gitmedinizmi veya renkli utresyonda görülmesini 😊😊