Kızlarr dün komtrole gittim nstde 2 tane sancı cıktı. Doktor her an gelebilir suyun azalmış bebeğin eşide kireçlenmeye başlamış dedi. Dün gece sancım cogaldı kalkarken kendimi kastıgım içinde çamaşırım hafiften ıslandı suyum mu geldi anlamadım şimdide nişanımın geldigini gördüm. Sancıda gelip gidiyor doktoru arıcam geliyim mi bekliyim mi diye dua edin bana bi avazda kurtulayım inşallahh