1Ezgiii şiddeti ne kadar yani bir adeg ağrısı gibiyse benim de 12. Haftaya kadar filan adet olacak gibj ağrım olurdu korkardım bir şey olacak diye ama çok şükür 33 haftalıgim. Ama tabi sizin içinize sönmeyen tuhaf gelen bir durum varsa doktora gitmeniz de iyi olabilir. İnşallah ciddi bir şey yoktur