Findikinannesi Minikbiranneee bazen cok bunaliyorum sezeryan mi olsam ki diye düşünüyorum ama normal doğumun da en iyisi olduğu geliyor aklima iyice allak bullak oldum
-BusraKA- Findikinannesi olsun ya elbet gelecek bebişlerimiz bizde bugün gittik 4250 olmuş kilomuz doktor hala bana beklicekmisin dedi 😂 dedim denemek istiyorum zaten olmazsa mecburi sezeryan olcak pazartrsi tekrar komtrolümüz var artık vaya sıklaştı
-BusraKA- Findikinannesi amin inşallah rabbim sağlıkla ağrısız sızısız bir avazda kurtarsın hepimizi 🤲🏻