Mervealp 027033 Çok geçmiş olsun annemde de ileri derece ritim bozukluğu vardı ve mitral kapağı yıllardır çalışmıyor hipertansiyon kansızlık ve bisürü hastalıkla beraber üst üste 2 çocuk doğurdu şimdi o bebikler bana aslan gibi 2 tane kardeş oldu liseye gidiyorlar :) dua et kendini yorma ve asla asla üzülme asıl bu seni tetikler stresten uzak kal bebeğini düşün pozitif ol :)
027033 Mervealp ne güzel canım resmen yüreğime vuruyorlar sanki deprem fırtanalar oluyor kalbimde ne kadar dayanır bilmem 😭 rabbim cümlemizin yardımcısı olsun
Ayse_Spn1 Merhaba canim bendede ritim bozuklugu var . Beloc 25 mg kullaniyorum. Suan bende bebegimde iyiyiz , ilerisi nasil olur bilmiyorum. Size ilac vermediler mi
Ayse_Spn1 027033 stresten uzak dur. Once sakin olman gerek. Bende ritim bozuklugumdan dolayi ilac kullaniyorum. 20 haftalik hamileyim
Ayse_Spn1 027033 benimde biri normal digeri bozuk atiyor . Yapman gereken tek sey suan sakin kalip bebegine kavusmayi beklemek.kac aylik hamilesin
027033 Ayse_Spn1 31 haftalık canım ben atak geçiriyorum ventiküler ve supravenküler atak evde çok kotu oldum bir kere ambulans çağırdık ama birsey yapmıyorlar sakinleştirici yapıyorlar kotu oldukça gitcem artık mecbur doğuma kadar yoksa kendime gelemiyorum ama normaldede çok bozuk atıyor her atışını hissediyorum evden dışarı bile çıkmıyorum kalbim yüzünden
Kereminannesiiiiiii 027033 aritmiye yönlendirmediler mi canım seni benim ablamda var kalp pili mükemmel bir şey kalp ritimlerini düzenliyor ıcd diye geçiyor. Ama muhtemelen takarlarsa da doğumdan sonra. Ama şeninde sakin kalman gerek bu süreçte ekstra kendini dinleme.
MerveOz0607 027033 bebek karnında ilken zaten seni koruyor kalp krizi geçirmeni engelliyormuş nerden biliyorsun dersen bende panik atak var kalple ilgili hiç bir sorunum yok çok şükür ama psikolojik olarak sanki ölecekmişim gibi ve iki yıldır böyle sürekli acilin kapısına gidiyordum bana en son gittiğim kardiyolog söyledi hamile iken bebek seni korur dedi sende bunu düşün stres yapma doğumdan sonra da illaki kalp ilaçları başlanır ona göre sabır et dua et
027033 MerveOz0607 canım zaten ona çok inanıyorum 3 aydır boyleyim daha ölmedim ama çok acı çekiyorum ama o dediğine çok inanıyorum rabbim onun içinde olsa koruyor bizi kalp krizi gibi bir durum olmaz ama işte doğumdur sonrasıdır korkuyor insan
027033 MerveOz0607 canım senin panik atak nasıl mesela bende yok ama panik atak nasıl birsey merak ettim
MerveOz0607 027033 artık her şeyin çaresi var biliyor musun yemek yemeyerek strese sokarak kendini yoruyorsun sadece o yüzden güzelce beslen bebeğin büyüsün inşallah 🙏 üzülme stres yapma stres tüm hastalıkların başı
MerveOz0607 027033 İnan bilmek istemezsin orta da hiç bir şey yokken birden geliyor seni mahvediyor ve gidiyor nefes alamıyormuşsun kalp krizi geçiriyormuşsun gibi bi durum
Minikmucizembenimmm 027033 Rabbim şifa versin . Benim babama kalp pili takıldı. Ritmi çok düşük olduğu için açık kalp ameliyatı sonrasında kalp bloğu oluşmuştu. Kolay bir ameliyat ve insanı gerçekten güvence altına alıyor. taşınabilir kalp pili vs kullanılamıyor mu acaba şuan farklı bir yöntem önermediler mi