Mumyy uyanınca 5 dk içinde ağrılarım kayboluyor, o nedenle normal heralde. İlk gebeliğim ama doktorum da geçmeyen, artan ağrıdan kork dediği için çok ciddiye almıyorum. Pamuk gibi uyumayı çok özledim, dayak yemiş gibi uyanıp uyanınca dinleniyorum resmen