Tgcask
Merhaba 16 haftalik gebeyim. Kulaklarimda iltihap varmis. Saglik ocagi doktoru antibiyotik verdi. Bu antibiyotigi kullananlar veya herhangi bir antibiyotik kullanip sorun yasamayan var mi. Biraz tedirginim.
esilabal
tatlım benimde idrar yollarım aşırı iltihaplanmış doktorum mecburen antibiyotik wermek zorundayım yoksa işimiz zorlaşır dedi bende 17. ci haftamdayım antibiyotiqi düzenli içiyorum bi sıkıntı yaşamadım hatta şikayetlerim azaldı diyebilirim. sen icini ferah tut onlar neyin zararlı olduqunu iyi biliyorlar ama yinede kesin emin olucam dersen daha iyi bir hastaneye muayene ol ilacını qöster fikir alırsın için rahat eder
Kbrsoy
Ben idrar yolu enfeksiyonu için bi antibiyotik kullandım vicdan azabı çeke çeke hatta. Doktorumla da paylaştım vicdan azabı çektim diye. Ben sana ya da bebeğe zararı olacak bi ilaç vermedim gebelikte de kullanılabilecek antibiyotikler var kötü bişey yapmadık. Enfeksiyon bebeğe kadar gidip kaybetseydik o zaman vicdan azabı çekerdik diye rahatlattı beni sağolsun.