uraluygar Kızlar bu https://imgyukle.com/i/O2F7EG urunu kullanan memnun kalan varmi? Oglumda lansinoh kullanmistim 9 ay boyunca ama arkadasm onu bozdu simdide cok pahali , is gorur mu bu kiwi acaba? O
Fatmaerdem 30+3 haftalık gebeyim. Bende kiwiyi tercih ettim. Dün akşam bi deneyim dedim. Parcalari takıp calistirdim. Göğsümden süt gelince hemen bıraktım 😅 gayet iyiye benziyor. Kullananlarda memnuniyet oranı epey yüksek zaten 🌸