Gul76 merhaba,muayene şartı aranmadan,hasta haklarindan bilgi alabiliyorsunuz.telefonda soylemeyebilirler.tek tek hastanelere gitmeniz gerekiyor.dogumuma az kaldı demissiniz,hamilelik zaten 9 ay,her hafta bi hastaneye gitseniz 5 haftada hepsinden bilgi alabilirdiniz..siz yanlış anlamayın ama taş atıpta kolum yorulmasın istiyorsunuz,yumurta kapıya dayanınca hareket ederseniz iki ayağınız bi pabuç a girer.bi de nacizane tavsiyem saydığınız hastaneleri para yönünden değil de,memnuniyet,size ve bebeğe hassasiyetleri yönünden değerlendirin.