Gamzeee89 çok çektim 30 ve 34 haftalarda Dişçiye gittim antibiyotik verdi hiç fayda etmedi boşu boşuna kullandım çocuk kemıklenmeye basladığı için Dişlerden çekıyor imom vitamın kullandım Hala devam ediyorum çok faydası oldu Diş ağrım falan geçtii rahatladım gereken vıtamını verdiği için dişlerim rahatladı tek onda buldum yanı çareyi