Mls_mls02 ben hep normal doğumdan korkardım 22 haftalığız daha şuan normal olsun normal yapacağım diyorum ona göre hazırlığa başladım.
açıkcası ablam 15 gün önce 3. Sezeryanı oldu ve çok sıkıntılı geçti ameliyatı. Bütün organlar birbirine yapışmış hepsni tek tek ayırdım dedi doktor.15 gün olmasına rağmen halen toparlanamadı. Ondan daha korktum desem yeridir.
normal doğumda çekeceğim iki gün max. Oda sonrasında toparlanmak bile kolay ama sezaryen ona göre daha zor umarım fikir değiştirmezsem normale doğru gideceğim