Öncelikle herkese meraba. Bu benim üçüncü gebeliğim ve üçüncü sezeryanım ve en zor sezeryandı diyebilirim çünkü çok sancılı geçti 19 mayısa doktorum sezeryan için gün verdi sabah 6 da Hastahanede olduk sezeryana girdim herşey iyi geçti 6 saat sonra ayağa kaldırdılar çok rahat bir şekilde kalktım ama bol bol yürümeme rağmen gazım çıkmadı ve ağrılarım çoğaldı tabi kabız olmamak için yemek te vermediler sadece kraker ve komposto içtim bu yüzden iyi gelen sütüm azalmaya başladı 2 inci gün ağrılarım iyice dayanılmaz olmuştu canımın yandığına mı üzüleyim bebeğim aç Onamı doğru söylemek gerekirse tek düşündüğüm bebeğimdi açıktığı için sürekli ağlıyordu onunla beraber bende ağlıyordum neyse doktorum bir şurup verdi içmem için ama hiç fayda etmedi sonda lağma yapıldı o da banamısın demedi akşam oluca karnım ve midem davul gibi şişti bağısaklarım patlıycak gibiydi sonra doktor bu sefer serum taktırdı o beni biraz rahatlatı ama yine gaz olduğu yerde duruyordu 5 saat sürdü serum bende bol bol yürüyüş yaptım sabaha karşı gazımı çıkarmaya başladım daha iyiyim ama yine bitmiş değil şimdi bebeğimi emziriyorum fazla yemek yiyemedğim için sütüm çok yok ama olsun bugün taburcu olucam inşallah 🙏