milena11 Fatosfatos ilk başta 20.hafyada farkettik 21 de detaylıya girdim sınırda çıktı yine. Gelişimsel bir problemi yok çok şükğr ama önlemimizi alalım dedi doktorum şuan 27+5 deyiz çok şükür dğzeldi ama ben dikkat ediyorum yine
Fatosfatos milena11 anladım benim 30+2. Çalışmaya devam ediyorsunuz değil. Mi bu süreçte? Duzeldikten sonra sadece bol su ieye mi devam ettiniz?
milena11 Fatosfatos tabi tabi çalışmaya devam ediyorum. Bol su içiyorum ama yinede havuçla drveci armudunu bırakmadım günlük tüketmeye çalışıyorum
Fatosfatos milena11 havucu yiyor musunuz yoksa yine suyunu mu tüketiyorsunuz? Su kaç litre içiyorsunuz çok sordum kusura bakmayın
milena11 Fatosfatos ben su içmeyi çok sevdiğimden kaynaklı en az 4 lt içiyorum günlük ama doktorum 3 yeter demişti. Havucu dediğim gibi karışık sıkıyorum meyve sıkacağında portakal elma havuç. Öğlende havuç rendesi hem suyunu içiyorum hem o şekilde yiyorum. Estafurullah istediğini sor tabiki
Fatosfatos milena11 ben iki litre falan içerdim artık arttırdım üç uc buçuğu buluyorum.Sizin de, suyu çok içince tuvalete çok çıkma oluyor mu?
Fatosfatos milena11 merhaba nasılsıniz? Sizinle bebeğin suyu hakkında konuşmuştuk. Sizin suyunuz ne durumda acaba? "sizinle konuştuktan benim süreç baya sıkıntılı geçti de
milena11 Fatosfatos merhaba benim düzeldi suyum tarifi uyguladım hergün. Şimdi 31+1 haftalığız gelişiminde 3 hafta önden gidiyor
Fatosfatos milena11 ya gerçekten mi benim de geriden geliyor. Suyu ciddi anlamda azaldı. O hafta çok yoğun çalıştım hiç dinlenmedim ondan. Mi. Oldu bilmiyorum suyu bir anda alt sınıra inmiş. Doktor doğuma almam lazım dedi. Söyle böyle derken 33+5 e geldik.
Fatosfatos Doktorum sagolsun bana çalışma demediği için ben dört katlı bir okulda çocuklarla çalıştım. Birde o hafta çok sıcaktı çok terliyordum. Kontrole gittiğim de suyum un sınırda olduğunu söyledi.
milena11 Fatosfatos ay kıyamam benm doktor ye iç yat dedi bana çalıştım ama yormadım hiç kendimi. Ee napıcaksın şimdi doğuma mı alacak
Fatosfatos milena11 31+2 yken alacaktı. Başka doktor kendini idare ediyor deyince Biraz daha tutma. Karari. Aldık. Şimdi 33+5 oldu. 34 gelince bakarız dediler. Çarşamba inşallah umuyorum ki suyu iyidir ona göre dev kararı verilecek.
mcansu Fatosfatos su azlığını doktorunuz mu söyledi acaba size? Çünkü bende yeterince su içemiyorum gibi geliyor düzenli şekilde su azlığı korktuğum bir şey yeterli midir bilmiyorum şimdiye kadar doktorum bu konuda bir şey demedi.
Fatosfatos mcansu benim ilk gebelikte azalmisti. Öyle düşünmeyin.Benim arkadaşım su içmezdi onun da suyu coktu. Havalar çok sıcak siz yine de içmeye çalışın.
mcansu Fatosfatos tamamen susuz kalmıyorum tabi ki içiyorum 2 litreyi bulmaya özellikle dikkat ediyorum günlük ama her zaman düzenli bu şekilde ilerlemiyor ister istemez. Ondan tedirgindim teşekkür ederim. 🌼
Fatosfatos mcansu meyve suyu da İçebilirsiniz. Şekeriniz yoksa tabi. Maden suyu da içebilirsiniz. Suyu bir şişenin içene koyabilirsiniz. İnsan kendini mecbur hissedip içiyor o zaman