Kızlar bende doğum yaptım sezaryenle Rabbime şükürler olsun kurtuldum.. Hatırlarsanız bayramın 2. Günü sancım gelmişti ve diğer günlerde kanamalı suyum gelmişti neyse biz 2 3 gün geç devlette gittik baktılar bişey yok dediler sonra İstanbul Kanuniye geldik hemen yatış verdiler 35 saat hem kendi sancımı hemde suni sancımı çekmeme rağmen açılmaam 4 cm oldu sonra doktor kendisi sezaryen ol açılman olmaz artık dedi ve benim bir önceki doktorum kemiğin dar sezaryen olursun demişti neyse ben o kadar acıya sancıya rağmen 3 gibi sezaryen oldum minik oğlum yanımda çok şükür gerisi geçti gitti hatta unutmak istiyorum. O kadar çok şey anlatacak ağrım var yazamıyorum sorusu olana cevap verirrim inşAllah 🌸