Gulcinn34 cnm daha kötüyüm diyorsun tekrar gittin mi oksijen ölçümü için. Dana önce de gecirmissin gerçi biliyorsundur ama pnömotraksta göğüs boşluğunda biriken kaçak hava kalbe baskı yapmaya başlar kötüye gittikçe. endise etmek yerine daha kötü hissettiğinde acilde oksijen ölcturmeni oneririm, gitmezsen asıl riske atarsn ikinizi de.
Bir se eger istanbuldaysan zeytinburnunda yedikule göğüs hastalıklari hastanesini oneririm gobul rahatlığıyla gidebilirsin, ihmal etme hicbisi olmaz o zaman korkma icini ferah tut:)