Kızlar acil yardım edin nolursunuz 3 gun once yüksek tansiyondan 36+2 doğum yaptim sezeryanla kızlar cocugum kilosu herseyi iyi ben amiliyatdan ciktim getirdiler emzirmek için uyuyo sürekli anne karninda hissetigi icin emiyor yalanci memeyi emdi ama sif emmiyo diye hemen bi kere denemede mama verdiler 30 cc cocuga cocuk doktoru eğer mamayi çıkarırsa küveze alcaz dedi oda fazlaligini cikardi küveze aldi küvezde solunum sıkıntısi yok kanlari temiz sif emmmiyo diye yatiyo bende dedimki beni emdirin deneyin sütümde geldi yok diyip duruyolar çocuğum herseyi sagligu yerinde.orda mama veriyolar sif para icin yatiriyolar pendik medipol hastanesi yarin imza karsiliginda cikarip zeynep kamile götürcem zaten bi sorun varsa ordada yatar ama emmiyo diye bi cocugu yatirmalari sacma degilmi ve beni hic emzirmedikleri halde 15 cc mamayi cikarmiyormus 20 cc cikariyormua diye yogum bakimda ne bi solunum nede bi enfeksiyon var ve benimde sutum geldigi halde mama veriyolar