busra-mom bende araştırmıştım ve sonuç olarak tomokay tıbbi görüntüleme merkezine gittim çok da memnun kaldım canım inanılmaz tatlı bir doktor ve yarım saate yakın tek tek eğlenceli bir şekilde seni sürekli gülümseterek anlatıyor. 450 lira verdim mart ayında bebeğin yüzünün resmi de çok kaliteli çıkıyor 🌿