Rukenkumsal canım ben onu 27.hafta da yaşadım nst de 150 lerde sancı çıktı doktor dedi bu sancıyla millet doğuma giriyor hemen yatış dedi ben bi yattım yatış o yatış tam bi ay hastane de yattım 7/24 serum vardı kolumda ,daha taburcu etmicekti zorla çıktım ben artık durdurdular doğumu serumla ama sen inş bi an önce çıkarsın berbat bi duygu çünkü bi ay gece gündüz ağladım ben 😔