NebahatBoncuk Kızlar merhaba ben dogum.yaptim.bugun ama.oglum.su yutmus sanirsam kopuk kopuk gibi cikario . Bende gazimi çıkaramıyorum. Memeyi mi de tutamio bebek. Ne önerirsiniz kizlar.
YagmurAnnesi NebahatBoncuk geçmiş olsun gözünüz aydın olsun. Rabbim acısını göstermesin inşallah 🤲🏻 memenin kahverengi kısmının tamamını ağzına vermeye çalışın bebeğe..
Dyg61 NebahatBoncuk gaz için kayısı suyu ya da hoşafı için bebek de memeyi tam kavramalı komple kahverengi kısmı almalı o almadan önce biraz göğüs ucuna süt çıkarıp bebeğin damağına değdirin tadını alsın sonra göğsünüzü verin