Kızlar Ocak’tan beri çocuk düşünüyoruz ovülasyon testi ile takip ediyorum. Geçen ay etmedim başında birkaç testten sonra bıraktım yeni testim gelene kadar .. adetim 6 gün gecikmişti ilk defa evde negatif çıktı hastaneye gittim gebelik yoktu idrar testi vermişti doktor iltihap kaptığını söyledi ilaç verdi gebelik olmadığı için bende adet oldum o gün şimdi adetim biteli 10 gün kadar oluyor ovülasyonla takip ediyorum fakat 2 seferdir ilişki sonrası kahverengi akıntı ya da çok hafif kan geliyor 2 yıllık evliyim ilk defa bu şekilde bu neden olur vajinam da da hassaslık var ilişki esnası canımda çok yanmıyor sizce sebebi nedir bu arada Mart’ta da alttan muayene oldum herhangi bir sıkıntı yok denildi ..