Eski9 Hanımlar merhaba 33 haftalık oldum bebeğim canımı çok yakıyor oynadıkça normalmi bu kadar acimasi ilk kızımda hiç böyle şeyler yaşamadım boşluklarıma vuruyor birde aşağıya çok baskı hissetmeye başladım 3-4 gündür sanki afedersiniz aşağıdan firlayacakmis gibi yada böyle suyum falan boşalacak mis gibi bir his oluyor ağrılar giriyor vajene normal mi bunlar haftaya kontrolüm var gelip geciyor diye endişelenmek istemiyorum ama sormak istedim
birprensesvebirprensannesi Eski9 Aynı durum. Bobregime vuruyor resmen boşluğuma falan çok canımı yakıyor ama hareketli olması iyi birşey çok şükür korkma canım bende 32+5 im
77Ozge77 Eski9 Bende 33+4 benim de çok canım yanıyor bazen oynadıkça ağrı da giriyor içim bulanıyor bende ilk gebeliğimde yaşamadım bunları endişeleniyorum bende erken doğum yapcam psikolojisine girdim
Ozge890 Eski9 bibenim bebegim böyle değil heralde 33 34 haftalarda tamamen bitti hareketleri hareket etmez oldu hic hissetmiyorum nerdryse içimde bi bebek olduğunu unutuyorum bazen 😑😰😞
Glbnpk Eski9 ben de aynı. Birkaç gece ağladım bile öyle zor geçti. Ama doktorum çok memnun. Biz böyle bebek istiyoruz. Asıl hareket etmezse korkarsın dedi.
Eski9 birprensesvebirprensannesi Ya ilk gebelikte hiç yaşamadım böyle ağrılar sızılar kızımda tembel bir bebekti hep uyurdu karnimda bu maşallah kipirdak canımı yakıyor hep 🙁 ağrılar sızılar oluyor zaten kamyon çarpmış gibiyim sanki bütün vücudum kitlenmis gibi pandemi yüzünden hareketsiz de kaldık malesef 😑
Eski9 77Ozge77 Bende korkuyorum benden 15 gün önde akrabam var hamile sancıları başlamış iğne falan vurmuşlar ihmal etme falan dedi de bana korktum biraz normal mi diye
Busraseda Eski9 kızınız büyüdüğü zaman nasıldı yine tembel uyuyor muydu :)) benimki de şu an çok tembel de 😂
77Ozge77 Eski9 Bende de var o korku sancılancam da anlamıcam gibime geliyo bebeğimde kafası aşağıda korkuyorum. İlk doğum sezeryandı birden kanala girerde doğum başlar anlamam diye hep kendimi dinliyorum dinledikçe de bi yerlerim ağrıyor 😒
Eski9 Ozge890 doktora gittiniz mi peki hiç hareket etmemesi normal değil yada siz hareket halinde misiniz hareket halindeyken biz yorulunca onlarda çok oynamiyor
Eski9 77Ozge77 sancı hissedilir heralde ama ya öyle diyorlar ya benim iki gün önce ilk kez adet ağrısının bir 3-5 katı fazlası bir ağrı girdi kasıklarıma nefesimi kesti 1 dk jadar da sürdü ay dedim normal doğum sancısı nasıldır kim bilir ödüm koptu Allah’tan geçti korkuyorum bende bişi olur diye
Eski9 birprensesvebirprensannesi Valla öyle birde biraz yorulsugumsa çok kalcamdan topuguma giden bir ağrı oluyor seke seke yuruyorum yamuk yumuk 😢 valla çok zorlanıyorum artık nefes alamıyorum sanki 🙈
betty17 Eski9 ya benim ki de 33+6 bugün , çok zorlanmaya başladım. Vücudum çok ağırlaştı ve uyuyamıyorum asla. Rahat bi pozisyon yok artık. Sizin de dediğiniz gibi hareketleri çok belirgin olmaya başladı, geriyor beni
Eski9 betty17 Doğurmak istiyorum artık bu gebeliğim çok zorladı beni ağrılar sızılar 🙁 inşallah zaman aksın gitsin
birprensesvebirprensannesi Eski9 Benimde nefesim yetmiyor bazen o kadar nefessiz kalıyorum ki 🤷 Ama onlar iyi olsun da inşallah herşey geçer ❣️
77Ozge77 Eski9 Benim de 1-2 gündür adet ağrısı gibi ağrılarım oluyo ara ara yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor merak ediyorum
Ozge890 Eski9 normalde ben hareketliyken bile oda benle birlikte hareketliydi ama ne aan 34 haftaligima girdim arada bi hissediyorum gece oturduğum zaman