Kızlar 38+4 olduk ama kızım hala gelmiyor oğlum 42 haftalık doğdu buda o kadar geç gelmez umarım neler yapmam lazım plates topunda zıplıyorum, ev işi yapıyorum sürekli, hurma yiyorum, yürüyüş yapmaya çalışıyorum ama oğlum arkasında çok koşturduğu için yorulup yürüyüşe çıkamıyorum daha neler yapmam gerek artık gelsin istiyorum🥲