Bende şifa niyetine yaptırdım bir ölü doğumum 2 de düşüğüm var hic bir sebepleri yok. Şifa niyetine yaptırdım ve o ay denememde de hamile kaldım. Aslında hamile kalmam da sıkıntı yok çok şükür kalabiliyorum da yaşamıyorlar.. Allahım Bu sefer kucağıma almayı nasip etsin InsaAllah. Sizede hayırlı haberler almanız için dua edeceğim