FahriyeztrkYcel isminaz ben regenesis max kullanıyorum 3.ayımdan sonra başladım şimdi 27.haftamdayım kontrollerimde bebeğin kilosu 25.haftamda 1 kiloydu doktor şeker var diye şüphelenmişti çok şükür çıkmadı acaba vitaminin etkisi mi bilemedim
ozgeya isminaz ben 10. Haftamdan beri imom kullanıyorum memnunum.şuan 26 haftalık olduk hala devam ediyorum
Ayse1608 isminaz Ben hamile kalmadan regenesise başlamıştım 3.aydan sonra doktorum 3 güne bir al dedi
Zhrnc BarBeyzazer peki içeriği nasıl doktorum bana herhangi birini kullanabılırsjn dedi ama hangsii daha iyidir bilemedim :/
BarBeyzazer Zhrnc folat b12 omega falan baya zengin içeriğe sahip bir takviye ürünü herhangi bi yan en etkisini görmedim 3 aydır kullanıyorum
BaloglumM isminaz canim ben efa kullaniyorum kullanırken içeriklerine bak bazı balık haplarında calcium falanda oluyor ben osteocare da kullaniyordum onda calcium magnezyum falan hepsi vardi ondan doktorum imomu tavsiye etmemişti
BarBeyzazer Furkan35 ben imom omegayı bulunduğum ilçede bu fiyata alıyorum şehir merkezinde farkli bir eczanede 35 demişti bulunduğun yere göremi değişiyor bilmiyorum ki 🤔
MerveMustafaKaraku isminaz canım affına sığınıyorum bunlar ne? 23 haftalığız ben kullanmadım bunlardan
Rabia42 isminaz cnm bn imom kullaniyodum doktor bıraktı onu şimdi regenesis verdi kullanıyorum aynı gibiler benziyolar ikiside kahverengi mesela istediğini icebilirsin