Gamzebrk biraz geciktim sanırım randevu almak için. Şu an tam 20 haftalığım, çok ileri bir tarihe mi randevu verirler, bir de doktorlar branşlaşmış, menopoz infertilite tüp bebek vs. Yazıyor her birinde. Kendime göre bir branş bulamadım, bunlardan birinden randevu alıp gitsem bakarlar mı ki?