Papatyam02 Merhaba anne adaylarım bırsey sormak ıstıyorum ilk gebelıgım oldugu ıcın bılmıyorum 🙈 gebelıkte ılk aylarda yuz ustu yanı dırek karın ustune yatmak sakıncalımıdır
Mavi34 Papatyam02 ben sormuştum.doktora sakıncası yok demişti ama yinede için.rahat etmedi sırt üstü veya yan yatmaya calisiyorum
bitanembugram Papatyam02 13. Haftadan sonra yüz üstü 25. Haftadan sonra da sırt üstü yatilmaz kendi doktorum böyle demişti bana
Mavi34 Papatyam02 bende öyle.cok alışmışım.ilk haftalar çok yüz üstü kalktım 🤭 sonradan.alisiyor insan yapmamaya