Benim de asagidaydi canım iki ay boyunca her kontrolümde başı aşağıda dedi o şekilde yerleşmiş dedi ama son gidişimde başı yukaridaydi dönmüş yani şuan 30+5teyiz. Doğuma kadar tekrar döner dedi. Senin de daha çok küçük döner yani sıkıntı yapma doktorun da bı risk görmesiyle sıkıntı yoktur.