gamzelianne1 Nurklc38 gobek var fakat gazla karisik bi siskinlik var 😂 bebekde iyi çok sukur biraz kurtlu doktorumuz oyle dedi😂
Melikemreclk gamzelianne1 Merhaba benim de bugün 12 hafta iki gün olmuş Bebek bir hafta ilerde dedi bu durum kötü mü dedim hayır dedi doktor ama ben hale takıyorum kafaya ve erkenden bana büyük ihtimalle diyerej cinsiyet soledi sizde doğru olabilir mi😄😄
gamzelianne1 Melikemreclk benimki de 2-3 gun onden gidiyor ama onca israrima ragmen cinsiyet soylemedi bence genede 20. Haftaya kadar bekle 😂 cunku burda cok okudum 12-13.haftalarda %80 cinsiyet soyleyip sonra degisen olabiliyor 😂😂 bende bekliyorum mecbur
Nurklc38 Melikemreclk benimde 11. Hafta 3 gün adetime göre ama doktora göre 2 gün öndenmiş hiç problem yok dedi gayet iyi dedi haftaya ikili tarama için gidicez işte kızlar 😂
Zeynep0886 Melikemreclk benim bebeğim de 8. Haftadan sonra hep bir hafta ilerde üç haftaya kadar ilerde gitmesi normal dedi doktorum bana
gokturkefe Ben 12+3 en son 10. haftada gitmiştim sabırsızlanıyorum daha 1 hafta var görmeme🥲 Göbüşte büyüdü 11. Haftada çıkmaya başladı 🥰
Cemilef92 Benim mide bulantım devam ediyor, 5 kilo verdim göbek falan da hiç çıkmadı, sizin mide bulantılarınız geçti mi ? Yeme içme durumunuz nasıl ? Bu konuda tek sıkıntılı olan benmişim gibi hissediyorum. 😔
DefneRana Cemilef92 12+6 hala sabahları midem bulanıyo bazen gecede oluyor sabah günaydın demeden tuzlu çubuğa sarılıyorm resmen ama geçen haftalara göre daha azaldı