34_21_23 Kubra-mucize26 salatanın içinde birşey olmaz bi deste oturup yemiyorsun ya. Nasılda korkutmuşlar seni bazıları. O kadarda ince düşünüp kendini strese sokma
GamzeGoktas Oturup bir demet yemiyorsanız birşey olmaz bence abartıyor bazıları, sonuçta kısır, mercimek köftesi normal köfte vs. Bunlarda da var
Pammuk Kubra-mucize26 bişey olmaz bende yiyorum salatada hemen hemen hergün rahim kasılması yaptığı için önerilmiyor ama abartmamak lazım