Ben cinsiyetini 3. Ayda öğrendiğimden beri azar azar alıp koymuştum. Herkes bana çok erkencisin alma etme dedi iyiki kimseyi dinlememişm. İşimi son zamana bırakmayı sevmem. Birde herşeyi birden almayı kalkınca unutulan şeyler oluyor, yavaş yavaş aldım koydum, 34. Haftamız herşeyimiz hazır ve artık ağırlaştıgım için yemeği bile zor yapar oldum. Sürekli halsizlik yatma isteği iyiki alıp koymuşum önceden yoksa şimdi hiç yapamicakmışım hem iş yönünden hemde biyere çıkılmıyor yasaklardan dolayı, hastane çantamda hazır, Evide bayramdan önce temizledik, bekliyoruz 🙏🏻 Bence geç kalmışsınız 30. Haftadan sonra insanın üstüne ağırlık çöküyor bişey yapamıyorsunuz