Gulsah94 Haftamda bana kıza benzediğini ama bu haftalarda yanılma olduğunu bir ay sonra teyit etmemiz gerektiğni söyledi. Bebeğim hep yan ayakları yukarda duruyodu yandan gördük yani ultrason kağıdındada hiç bavak arası yok değişir mi acaba neye göre kız dedi çok merak ediyorum https://www.hizliresim.com/cm9gpok https://www.hizliresim.com/datpiql