merveaynalll Merhaba 37+2 hamileyim. Özel hüma hastanesinde noröla dopum yapanlar süreç nasıldı. Yattığınız oda doğum hane ebeler VS.
YuvarlanamayanPandaa merveaynalll bende burda bekleyim pazartesi hüma hastanesine başlayacagım 19 haftalıgım daha dr ücretleri ve doğum ücretlerini bilenlerde yazabilrimi 😊😊
YuvarlanamayanPandaa merveaynalll hangi dr gidiyorsun canım fiyatlar nedir bir dinçer beyi önerdiler hemde uygun dediler
U-M_mom merveaynalll Bende hümaya gidiyorum gebeliğimin başından beri Gönül Erkan’a gidiyorum muayene ücreti 140 tl memnunum
MerveKaya38 YuvarlanamayanPandaa Dinçer bey iyi bende ona gdyorum bende asker eşiyim muayene 74 nst 17 doğum ücreti 1750 canm hemşirelerde gayet iyi ben sorun yasamadim 29 haftada başladım şuan 34 haftalıgim dogumuda orda yapcam rabbim nasip ederse inşallah 🧡🤲🏻🌺
merveaynalll YuvarlanamayanPandaa hakan kaya ya gidiyorum gayet memnunum cnm. Ayrıca başhekim. 120 TL muayene 2500 TL doğum
YuvarlanamayanPandaa merveaynalll peki indirim falan yapılıyormu tsk indirimi alacagımda doğumda biraz daha uygun arıyorum dincer beye 1750 dediler birde nts ücreti veriyormusun
merveaynalll YuvarlanamayanPandaa indirim konuşmadık hiç ama pazartesi kontrolüm var. Allah izin verirse konuşacam indirim konusu. Nst 20 tl
YuvarlanamayanPandaa merveaynalll uygunmuş nts ücretide telefonla görüştüm asker eşiyim %15 dediler ama bilmiyorum Allah razı olsun bilgilendirdiğin için
merveaynalll YuvarlanamayanPandaa rica ederim cnm. Ravbim sağlıkla kucagına versin inşallah. Memnun oldum bu arada
Nisanurunannesi3850 2 ay olcak dogum yapali normal oldu odalar ebeler her sekilde memnun kaldm çok sükür🌸
YuvarlanamayanPandaa MerveKaya38 evet doktor beyden memnunum şükür peki detaylıya ordamı girdin canım memnun kaldınmı iyice baktılarmı ☺️
Yaso6638 MerveKaya38 asker eşi olduğunuz için mi acaba 1.750 doğum yoksa SSK lı olunca herkese mi öle bende ona gideyim yoksa
MerveKaya38 YuvarlanamayanPandaa aslında elazgda 24 haftada yapmıştım sonra riskli gebelik geçirdiğim için ailemin yanına geldim Kayseriye burdada Mustafa Baştuğ a gittim bide o görsün dedim oda 27 haftaydi sonra 29 da Dinçer beye başladım ama onda yapılmadı canım
Nisanurunannesi3850 YuvarlanamayanPandaa yaa ne güzel hayirlisiyla sağ salim kucaginiza alirsiniz insallah🤲🏻❤
YuvarlanamayanPandaa MerveKaya38 anlıdm kuzum bir çok kişi memnun kalmış bazıları kalmamıs bazıları renklı usg verşyor bazıları vermıyor demiş şimdi verdiğim paraya yazık olmasın iyi bakmayacaklarsa diye şüphedeyim
MerveKaya38 YuvarlanamayanPandaa normal kontrolde bile siyah utrasyon canm renkli actiklarini daha görmedim